rnrnrn
دستگاه دو قلوي فروش‌ خودكار نوشيدني و اجناس كوچك ساخته شد

دستگاه دو قلوي فروش‌ خودكار نوشيدني و اجناس كوچك ساخته شد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



دستگاه دو قلوي فروش‌ خودكار نوشيدني و اجناس كوچك ساخته شدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nدستگاه دوقلوي فروش خودكار نوشيدني و اجناس كوچك در مقياس نيمه صنعتي در دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه صنعتي اميركبير طراحي و ساخته شد.

n

nروابط عمومي دانشگاه صنعتي اميركبير، علي پنيريان، كارشناس مهندسي مكانيك و سازنده دستگاه با اشاره به گسترش استفاده از دستگاه هاي فروش خودكار در مراكز دانشگاهي، تفريحي و محل‌هاي عمومي گفت: براي ساخت بومي، اين وسيله مطابق با نيازهاي محلي، اين دستگاه طراحي و با موفقيت آزمايش شد.

————————————-

n

n
nوي افزود: دستگاه ساخته شده داراي دو بخش فروش اجناس كوچك مانند تنقلات، نوشيدني سرد، كتاب، نوشت افزار و قسمت تهيه نوشيدني گرم است كه ما با توجه به مصرف بيشتر چاي در كشور، آن را در مقايسه با نوع خارجي به گونه‌اي طراحي كرده‌ايم كه توجه ويژه‌اي به چاي شده است.
n
nپنيريان از جمله ويژگي‌هاي دستگاه جديد را استفاده از نمايشگر لمسي جهت ارتباط راحت كاربر و نمايش تبليغات و امكان اتصال پايانه‌هاي پرداخت كارتي و نيز اتصال دستگاه به شبكه اينترنت ذكر كرد و گفت: هم اكنون خريدار با لمس صفحه نمايش، انتخاب كالا و سپس تحويل اسكناس به دستگاه اقدام به خريد مي‌كند ولي اتصال كارت خوان، مشكلات پرداخت باقي مانده پول، اسكناس‌هاي فرسوده و نيز پرداخت نقدي را حل مي كند، اتصال به اينترنت هم به گردانندگان دستگاه كمك مي‌كند تا از راه دور، باقي مانده كالاهاي هر دستگاه خطاهاي دستگاه و موجودي اسكناس داخل دستگاه را زير نظر داشته و به موقع براي خدمات پس از فروش و تكميل كالا اقدام كنند.
n
nوي يادآور شد: با بومي سازي تكنولوژي اين دستگاه‌ها در كشور هم اكنون امكان ساخت هر نوع فروشگاه يا دستگاه الكترونيكي در هر ابعادي و يا ويژگي‌هاي منطبق با فرهنگ ايران جهت فروش كالا يا خدمات متنوع وجود دارد.
n
nبه گزارش فارس، استفاده از اين دستگاه در فضاي‌هاي عمومي علاوه بر مصرف پايين انرژي راندمان اقتصادي مطلوبي نيز دارد و جهت انجام تبليغات نيز ابزاري مفيد است.

مطلب پیشنهادی:   حمايت مالي صنايع فارس از صاحبان طرح هاي پژوهشي

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۱-۰۴-۱۱ ۱۱:۰۸:۰۵’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!