rnrnrn
رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای مهم و تأثیرگذار است

رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای مهم و تأثیرگذار است

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای مهم و تأثیرگذار استReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nسرپرست مدیریت و نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: جایگاه امروز ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان سنگرداران جبهه علم و دانش بیانگر رسالتی خطیر، مهم و تأثیرگذار است.

n

n
————————————-

n

nبه گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سید علی اصغر حیدری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان جیرفت اظهار داشت: تصدی مسئولیت‌ها در فرهنگ اسلامی و انقلابی به عنوان وسیله‌ای برای تأمین رضای الهی است و همیشه هدفی برای خدمت به خلق خداوند محسوب می‌شود.

n

nوی افزود: این فرهنگ مانند نگاه به فرهنگ شهادت و ایثار است که سبب می‌شود تحت هیچ شرایطی خستگی در دل خدمتگزاران راه نیابد زیرا در اسلام مسلمان به عناوین و مسئولیت‌ها به عنوان یک منصب نگاه نمی‌کند، بلکه امانتی می‌داند که به وی سپرده شده تا آن را به سرمنزل مقصود برساند.

n

nحیدری تصریح کرد: ما باید بدانیم که هر خدمتی فرصتی بزرگ برای معامله با خداوند است و باید قدر این فرصت‌ها را دانست و از آنها به خوبی استفاده کرد.

n

nوی خاطر نشان کرد: مسئولیت‌های دنیوی انتصابی است و ماندگار نیست و تنها فرصت خدمت به خلق است و موفقیت در تعلیم علم و ایمان و خدمت‌رسانی به مردم است که ماندگار نیست و ما باید به دنبال اینگونه توفیقات باشیم.

n

nسرپرست مدیریت نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: جایگاه امروز ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان سنگرداران جبهه علم و دانش بیانگر رسالتی خطیر، مهم و تأثیرگذار است و ما باید در این حوزه تلاش کنیم که هر روز شاهد پیشرفت و پویایی جوانان این مرز و بوم باشیم.

مطلب پیشنهادی:   6 فضانورد شبيه‌سازي مأموريت 520 روزه مريخ را آغاز كردند

n

nحیدری بیان کرد: جوانان ما جوانانی هستند که این مملکت را به سمت توسعه سوق می‌دهند و ویژگی کار ما این است که به سرمایه‌های ارزشمند انسانی کشور که در زمینه پرورش تکنسین ماهر هستند، خدمت و در راستای موفقیت آنها تلاش می‌کنیم.

n

nوی اذعان کرد: شعار ما این است که موفقیت ما در افزودن موفقیت دیگران است و ما برای موفق بودن به موقعیت همگان نیازمندیم و همه باید صرف نظر از جایگاه‌ها در کنار هم کار و مجاهدت کنیم.

n

nحیدری اظهار داشت: برای فراهم آوردن چنین فضایی در مجموعه نیاز به حمایت، همدلی و اتحاد همه‌جانبه همکاران به ویژه سرپرست آموزشکده است.

n

nوی افزود: مراسم تودیع و معارفه سنتی حسنه برای قدردانی از زحمات مدیران و مسئولان و تلاش است و این سنت سبب تقویت سرمایه‌های اجتماعی است و از سوی دیگر درس بزرگی برای ماست که بدانیم مسئولیت امانتی در دست ماست.

n

nحیدری بیان کرد: بزرگ‌ترین درس برای زندگی ما این است که بدانیم یک روز به این دنیا آمده و یک روز دیگر هم می‌رویم و در این میان سپری شدن عمر و کارنامه عمل در حوزه مسئولیت‌ها و حیات ما حائز اهمیت است.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!