rnrnrn
رونمایی از ساعت هوشمند با قابلیت برقراری تماس + تصاویر

رونمایی از ساعت هوشمند با قابلیت برقراری تماس + تصاویر

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



رونمایی از ساعت هوشمند با قابلیت برقراری تماس + تصاویرReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n

nشرکت سامسونگ همزمان با برپایی نمایشگاه سالانه کالاهای الکترونیکی مصرفی IFA‌ برلین از ساعت مچی هوشمندی رونمایی کرده که امکان برقراری تماس و چک کردن پیام ها را برای کاربر فراهم می کند.

n

n

nطی سال های اخیر طرح های مختلفی از ساعت های هوشمند به بازار ارائه شده اند که چندان با استقبال خریداران مواجه نشده اند، اما سامسونگ امیدوار است که با معرفی ساعت هوشمند Galaxy Gear بتواند گجت عامه پسندی را روانه بازار کند.

n

n

nاین ساعت هوشمند به صورت بی سیم به تلفن همراه هوشمند متصل شده و کاربر بدون نیاز به خارج کردن گوش تلفن از داخل جیب یا کیف قادر به دریافت و برقراری تماس و پیام کوتاه بر روی صفحه نمایش ۱٫۶ اینچی خواهد بود


————————————-

n.

n

n

nوزن ساعت هوشمند Gear 73 گرم و ابعاد ۱٫۱۱* ۵٫۵* ۳٫۶۵ سانتیمتر است؛ این گجت دارای دو میکروفن و یک اسپیکر در قسمت بند است و کاربر برای پاسخ دادن تماس تنها باید ساعت را در کنار گوش خود قرار دهد.

n

n

nحافظه داخلی ساعت چهار گیگابایت و مجهز به دوربین عکاسی ۱٫۹ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است؛ عمر باتری لیتیوم یون ساعت نیز ۲۵ ساعت اعلام شده است.

n

n

nاین ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید قابلیت همگام سازی با نرم افزارهای بدنسازی و ورزشی مانند RunKeeper را دارد.

n

n

nبا این حال کارشناسان معتقدند، با افزودن حسگرهای جدید انجام عملکردهای دیگری مانند نظارت بر ضربان قلب، بررسی وضعیت سلامت، احراز هویت برای پرداخت آسان و تعیین محل دقیق کاربر با کمک ساعت هوشمند امکان پذیر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:   ثبت اختراع ۵ نانو داروی تزریقی توسط پژوهشگران زنجان

n

n

nگجت هوشمند جدید سامسونگ در شش رنگ مختلف از ۲۵ سپتامبر (سوم مهر) با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه می شود و مسئولان این شرکت امیدوارند که این ساعت هوشمند به فروش قابل توجهی در سه ماه پایانی سال جاری میلادی دست پیدا کند.

n

n

nرقابت شدیدی بین شرکت های فعال در بخش فناوری برای عرضه گجت های هوشمند پوشیدنی شامل دستبند (مچ بند)، ساعت و عینک وجود دارد؛ علاوه بر ساعت Gear سامسونگ، روز چهارشنبه چهار سپتامبر (۱۳ شهریور) شرکت های سونی و کوالکام (Qualcomm) نیز از ساعت های هوشمند خود رونمایی کردند.

n

n

nشرکت اپل هنوز زمان دقیقی برای معرفی ساعت هوشمند iWatch اعلام نکرده است و گوگل نیز به تازگی از نمونه اولیه عینک هوشمند با قابلیت های تلفن همراه هوشمند رونمایی کرد.

n

n

nبر اساس پیش بینی شرکت تحقیقاتی گارتنر، صنعت تولید دستگاه های الکترونیک پوشیدنی تا سال ۲۰۱۶ میلادی با رشد ۱۰ میلیارد دلاری مواجه خواهند شد.

n

n

nشرکت سامسونگ علاوه بر رونمایی از ساعت هوشمند، از تبلت گلکسی تب جدید با صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی و فبلت جدید گلکسی نوت ۳ نیز رونمایی کرد؛ تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت ۳ با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و قلم دیجیتال در مقایسه با مدل های قبلی بسیار باریک تر، سبک تر و سریع تر است.

n

n

nانتهای پیام

n

n

n

n

n

n

nمدیرعامل سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین

n

n

n

n

n

n

n

nدریافت و برقرای تماس با ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ

n

n

n

n

n

n

n

nساعت هوشمند و فبلت جدید سامسونگ

n

n

n

n

n

n

n

nساعت هوشمند-۲ شرکت سونی

n

n

n

n

nمنبع خبرگزاری ایسنا

n

n

مطلب پیشنهادی:   لزوم تجاری سازی تولیدات هنرآموزان فنی و حرفه ای شهرستان

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!