rnrnrn
nکتاب «رویکردی نوین به تجاریسازی زیستداروها» تالیف مریم گودرزی، مراحل مختلف تجاریسازی زیستداروها را با تکیه بر فرآیند تولید و عوامل موفقیت در تجاریسازی آنها بررسی کرده است.-
n
nبه گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب حاضر در هفت فصل تدوین شده است. مفاهيم، فرايند و الگوهای تجاریسازی، معرفی زیستداروها، فرايند توليد و تجاریسازی آنها، حقوق مالکیت فکری در حوزه داروها و زیستداروها، بازاریابی زیستداروها، عوامل كليدی در موفقيت تجاریسازی زیستداروها و جمعبندی و نتیجهگیری فصلهای این کتابند.
n
nکتاب حاضر یکی از کتابهای قابل استفاده برای محققان و دانشپژوهان رشتههای علوم دارویی است که با مطالعه آن ضمن آشنایی با روشها و فنون تجاریسازی، با رویکردهایی که در بازارهای آینده دارو وجود دارد،آشنا میشوند
”
————————————-
n.
n
nکتاب «رویکردی نوین به تجاریسازی زیستداروها» با شمارگان یکهزار نسخه در ۱۵۰ صفحه و به بهای هفت هزار تومان از سوی مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران منتشر شده است.
‘