rnrnrn
ساخت گجتی که ظرف ۱۰ ثانیه علائم حیاتی را اندازه می‌گیرد

ساخت گجتی که ظرف ۱۰ ثانیه علائم حیاتی را اندازه می‌گیرد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



ساخت گجتی که ظرف 10 ثانیه علائم حیاتی را اندازه می‌گیردReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n n

nیک شرکت کالیفرنیایی، دستگاه پزشکی تولید کرده که می تواند ظرف چند ثانیه بیمار را اسکن کرده و تمام علائم حیاتی وی را اندازه گیری کند.

n

n

nبه گزارش خبرگزاری مهر، گجت پزشکی اسکنادو اسکات می تواند نرخ ضربان قلب، دمای بدن، سطح اکسیژن خون، نرخ تنفس، فشار خون، استرس عاطفی و فشار بر قلب را اندازه گیری کند


————————————-

n.

n

nاین دستگاه روی پیشانی کاربر قرار می گیرد و ظرف ۱۰ ثانیه، پس از آن که چندین حسگر و دوربین بیمار را اسکن کرد، اطلاعات را با استفاده از بلوتوث به تلفن هوشمند وی ارسال می کند.

n

nاین دستگاه همچنین می تواند نتایج پیشین را ذخیره کرده تا بیمار بتوانند تغییراتی که در علائم حیاتی خود به وجود آمده را دنبال کند.

n

n

n

nاین شرکت اعلام کرده است که اسکات اطلاعات بدن شما را در دستانتان قرار می دهد، درست همان جایی قرار می دهد که به آن تعلق دارد. به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با پزشکان و دیگران، بهره مندی از توصیه های بهداشتی و سلامتی را به سطح جدیدی می برد.

n

nاپلیکیشن این دستگاه برای نسخه های مختلف اندروید و iOS اارئه شده و از بلوتوث نسخه ۴٫۰  پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند اطلاعات خود را به سادگی با دوستان و پزشک خود به اشتراک بگذارند.

n

nاین دستگاه از یک آداپتور میکرو یو اس بی استفاده می کند که به یک پورت یواس بی وصل شده و شارژ شدن آن کمتر از یک ساعت طول می کشد. وقتی هربار استفاده می شود، باطری آن یک هفته باقی می ماند.

مطلب پیشنهادی:   فراخوان- بیل گیتس برای اختراع دوباره توالت

n

nاسکنادو اسکات در مرحله ساخت آزمایشی است اما سرمایه گذاریها امیدوارند که به سرعت توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تأیید شده تا بتوان آن را به مشتری عرضه کرد.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!