rnrnrn
عرضه بیش از ۱۰۰ خدمت دانش‌بنیان از سوی معاونت علمی

عرضه بیش از ۱۰۰ خدمت دانش‌بنیان از سوی معاونت علمی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



عرضه بیش از 100 خدمت دانش‌بنیان از سوی معاونت علمیReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
rn

rn

عرضه بیش از ۱۰۰ خدمت دانش‌بنیان از سوی معاونت علمی

rn

rn

rn

rn

rn

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این معاونت از کسب‌وکارهای نوین در حوزه دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

rn

rn

به گزارش ایسنا، علیرضا دلیری با بیان اینکه در حال حاضر معاونت علمی بیش از ۱۰۰ نوع خدمات در حوزه دانش‌بنیان ارائه می‌دهد، اظهار کرد: بسیاری از خدماتی که ارائه می‌شود در راستای فعالیت‌های مجموعه‌های جدید و کسب‌وکارهای جدید خواهد بود و درصورتی که این شرکت‌ها بتوانند فعالیت‌های خود را به سمت موضوع دانش‌بنیان و استفاده از فناوری‌های جدید سوق دهند، می‌توانند از حمایت‌های معاونت علمی بهره‌مند شوند.

rn

وی به برگزاری رویداد فین استارز توسط شرکت فرابورس ایران اشاره کرد و ادامه داد: این رویداد به منظور گردهمایی تیم‌ها، استارتاپ‌ها، شرکت‌ها، صندوق‌های جسورانه، مراکز رشد و شتابدهنده‌ها، پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌ها و تمامی نهادهای مالی که در زمینه «فین تک» و استفاده از فناوری‌های جدید فعالیت می‌کنند برگزار خواهد شد.

rn

دلیری اضافه کرد: با توجه به اینکه امروزه دنیا به سمت استفاده از فناوری‌های جدید در حوزه تامین مالی و بازار پول و سرمایه در حال حرکت است کشور ما نیز با توجه به فعالیت مناسب بازار پول و سرمایه خود و وجود تعداد زیادی بانک بر آن شد تا از فناوری‌های نوین در کسب‌وکارهای جدید استفاده کند.

مطلب پیشنهادی:   دومین نمایشگاه فن‌بازار شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود

rn

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی، فناوری‌های مالی را یکی از حوزه‌هایی دانست که می‌توان در آن از فناوری‌های جدید استفاده کرد: با استفاده از کسب‌وکارهای جدید برای خدمات رسانی، کسب‌وکارهای اینترنتی، خدمات اینترنتی می‌توان بستر مناسب برای انتقال وجه و منابع مالی ایجاد کرد، ضمن آنکه امکان برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان، فروشندگان و صادرکنندگان با نهادهای مالی برقرار خواهد شد.

rn

دلیری با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در راستای ارتقای نظام مالی کشور از طریق فناوری‌های جدید هم در بازار پول و هم در بازار سرمایه برگزار می‌شود تا کارشناسان و شرکت‌ها و فعالان حوزه پولی و بانکی به تبادل نظر در پنل‌های تخصصی و بررسی آخرین تحولات این حوزه بپردازند.

rn

به گفته وی، معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از کسب‌وکارهای نوین حمایت خواهد کرد.

rn

 دهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه توسط سازمان فرابورس ایران و با همکاری معاونت علمی از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

rn

 

rn

 

rn

rn


————————————-
‘, ۱, ۱۹, ‘۲۰۱۷-۰۴-۱۴ ۰۸:۳۰:۲۳’, ۷۷۵, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!