rnrnrn
مخترع دستگاهی برای جارو کردن خیابان‌ها و جاده‌ها

مخترع دستگاهی برای جارو کردن خیابان‌ها و جاده‌ها

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



مخترع دستگاهی برای جارو کردن خیابان‌ها و جاده‌هاReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

n«سیستم نمک‌پاشی بر سطح جاده‌ها و خیابان‌ها»، «مبدل جهت بازیافت اتلاف حرارتی»، «دستگاهی برای جارو کردن خیابان‌ها و جاده‌ها» و «وسیله کمک آموزشی دیجیتالی برای نمایش اوربیتال» عناوین چهار اختراعی هستند که از سوی سعید نقاشی تاکنون در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی وابسته به قوه قضائیه – سازمان مالکیت معنوی کشور- به ثبت رسیده است.


————————————-

nوی درخصوص دستگاه جارو کردن خیابان‌ها گفت: فرق این دستگاه با دستگاه‌های موجود در بازار این است که خودت می‌توانی آن را به ماشین وصل کنی در صورتی که دستگاه‌های دیگر روی ماشین نصب شده و اگر بخواهند آن را بخرند باید با خودرو آن را خریداری کنند که هزینه زیادی دارد. ولی با این دستگاه دیگر نیازی نیست هزینه زیادی صرف خرید دستگاه و خودرویی که دستگاه به آن وصل است، کنند. وی افزود: در خصوص اختراع دیگرم به نام سیستم نمک‌پاشی بر سطح جاده‌ها باید بگویم این سیستم اگر در بین راه‌ها نصب شود خودش به تنهایی کار می‌کند و دیگر نیازی به کارگر نیست. این موضوع باعث می‌شود کارگرها دیگر در سرما و برف یا گرما اذیت نشوند و در جاده‌ها کار نکنند.
nعضو باشگاه پژوهشگران جوان که در حال حاضر دانشجوی رشته عمران کارشناسی ارشد واحد علوم و تحقیقات است، در خصوص طرح‌های در حال بررسی‌اش گفت: دو اختراع با عناوین «روشی برای جلوگیری از تصادفات در جاده‌های کوهستانی» و «ملاط‌ریزی و گچ‌کاری مکانیکی» مراحل اعلام نظر مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن را سپری می‌کند.
nاز افتخارات و امتیازات کسب‌شده توسط این مخترع جوان دانشگاه آزاد اسلامی که دوره کارشناسی خود را در رشته عمران و در واحد اهر گذرانده است می‌توان به مجری طرح پژوهشی با عنوان «دستیابی به خواص مقاومتی بالا در بتن سبک سازه‌ای»، کسب رتبه دوم اخترع در ششمین جشنواره دانشجویان ممتاز و مبتکر و نوآور استان آذربایجان شرقی- آذرماه سال۱۳۸۶ – و دریافت تندیس و لوح تقدیر از استاندار، کسب مقام دوم استانی در هفتمین دوره جشنواره جوان خوارزمی
n- آذرماه سال۱۳۸۴- در شاخه عمران، کسب مقام چهارم استانی در ششمین دوره جشنواره جوان خوارزمی – آذرماه سال۱۳۸۳ – در شاخه شیمی، تشویق استانی در هشتمین دوره جشنواره جوان خوارزمی – آذرماه سال۱۳۸۵ – و برگزیده شده به‌عنوان جوان خلاق در زمینه «علمی پژوهشی» در سطح شهرستان اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:   درخشش اختراعات استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره کوهرنگ

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!