نشریه راهبرد، با برخورداری از شورای سیاستگذاری تخصصی و مشاوره و همراهی استادان صاحبنام در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، بهعنوان مرجعی تخصصی برای انتشار دیدگاهها، نظرات، تولیدات علمی، مقالات و تجربیات ارزشمند محققان، پژوهشگران، کارگزاران و فعالان این عرصه، پس از انتشار سیزده شماره به صورت آزمایشی، موفق به اخذ مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. محمدرضا باقری، صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه راهبرد، در این خصوص گفت: «نشریه راهبرد با هدف رشد و توسعه دانش ارتباطات و روابطعمومی، به اشتراک گذاشتن تجربیات و شبکهسازی فعالان این عرصه، تأسیس شده است.» وی افزود: «نشریه راهبرد به صورت الکترونیکی و با فاصله انتشار ماهانه منتشر خواهد شد و از کلیه علاقهمندان، استادان، مدیران و کارشناسان روابطعمومی دعوت میکنیم تا با مشارکت فعال و طرح دیدگاهها و بیان نظرات ارزشمند خود در این عرصه، به تحقق اهداف نشریه راهبرد کمک کنند.»