rnrnrn
هدف کارآفرینی امید محرومیت زدایی و توسعه روستاهاست

هدف کارآفرینی امید محرومیت زدایی و توسعه روستاهاست

  • ریحانه مدیری
  • |
  • 25 جولای 2022
  • |
  • بدون دیدگاه



مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد:

هدف کارآفرینی امید محرومیت زدایی و توسعه روستاهاست

هدف کارآفرینی امید محرومیت زدایی و توسعه روستاهاست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف این صندوق محرومیت زدایی و توسعه روستاهاست.

کاظم حاجی‌پور در نشست با فرماندار بویراحمد افزود: برنامه داریم با معرفی روستاهای هدف از طرف فرمانداران محترم روستای بدون بیکار و صندوق های خرد محلی را در استان  کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و بعد از انجام مطالعات حمایت مالی کنیم.

وی اظهار کرد: هدف صندوق محرومیت زدایی و توسعه روستاها است که امیدواریم با تعامل کاملی که با فرمانداران وجود دارد روستاها در اسرع وقت شناسایی و کارهای مطالعاتی آنها توسط کارکنان صندوق و دهیاران به اتمام و به مرحله پرداخت تسهیلات برسانیم.

صدرزاده، رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان بویراحمد نیز گفت: صندوق شهرستان بویراحمد در پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد شش برابری داشته است و صندوق این شهرستان در چهار ماهه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت کرده است.

روایی، معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان بویراحمد نیز با اشاره به تجربه خود در سیستم بانکداری پرسنل صندوق استان را نمونه های موفق و پرتلاش شبکه بانکی دانست و نظارت بر طرحها را بعد از پرداخت تسهیلات مهم دانست و گفت: با توجه به افزایش نرخ تورم افزایش مبالغ تسهیلات جهت بهتر اجرا شدن کسب و کارها در استان کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد مهم است.

هدف کارآفرینی امید محرومیت زدایی و توسعه روستاهاست

 

اگر کسب کاری دارین که نمیدونین چطور باید برای رسیدن به موفقیت چطور قدم بردارید با ما تماس بگیرید

مطلب پیشنهادی:   رفع نیاز‌های بازار کسب و کار وظیفه سنگین دانشگاه جامع علمی و کاربردی

“شهرام مهدوی مطلق”، فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از دعوت به جلسه بررسی عملکرد صندوق کارآفرینی امید شهرستان بویراحمد، صندوق را مولود نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: صندوق کارآفرینی امید یکی از دستگاهها موفق در کشور است.

وی اظهار کرد: خدمات شایسته ای توسط صندوق ارائه شده است که بیشتر مردم و مسئولان از آن بی اطلاع هستند.

مهدوی مطلق افزود: بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان در شهرستان بویراحمد سکونت دارند و انتظار می رود متناسب با تعداد جمعیت و مشکلات عدیده ای که در حوزه بیکاری و راکد بودن بنگاه های اقتصادی در این شهرستان وجود دارد خدمات صندوق هم بیشتر باشد.

وی سود محور بودن نظام بانکی را معظل دانست و تصریح کرد: فلسفه وجودی صندوق کارآفرینی امید را شکستن این سیاست است و آرزو کمی کنم که صندوق در آینده دچار فرآیند و روزمرگی نشود.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه در تمام نقاط کشور مهاجرت معکوس داریم اما متاسفانه در شهرستان بویراحمد ورود مهاجر به حاشیه های شهر یاسوج روز به روز زیادتر می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد، مهدوی مطلق با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت کشت گیاهان دارویی در این شهرستان خواستار این شد که گیاهان دارویی باید در این شهرستان به سمت تجاری  سازی و صادرات برود و از دستگاه ها اجرایی و صندوق خواست با نگاه از پایین به بالا ظرفیت ها و مشاغل را در روستاها با کمک دهیاران شناسایی و حمایت مالی کنند.

مطلب پیشنهادی:   ثبت ایده و اختراع باید به تجاری‌سازی و محصول منجر شود

گفتنی است که نشست بررسی عملکرد چهارماهه صندوق کارآفرینی امید شهرستان بویراحمد در اول مرداد ۱۴۰۱ با حضور مهدوی مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد،حاجی پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان، روایی معاون برنامه ریزی فرماندار ،صدرزاده رئیس صندوق شهرستان  و تعدادی از کارکنان صندوق شهرستان بویراحمد در محل سالن جلسات صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!