rnrnrn
کارآفرین بودن و تجاری‌سازی علم

کارآفرین بودن و تجاری‌سازی علم

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



کارآفرین بودن و تجاری‌سازی علمReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، کارآفرین بودن، تجاری سازی علم و ثروتآفرین بودن را از شاخصهای دانشگاههای نسل سوم دانست و بیان کرد: در دو سال گذشته شاهد ارتقای استانداردها، رفع مشکلات دانشگاه و بهبود کیفیت آموزش و پژوهش در راستای تجاریسازی دانشگاه آزاد اسلامی بودیم.

n

 ”
————————————-

n

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، امین رضا کمالیان افزود: رسیدن به مطالبات رهبری از مهمترین اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در برنامهها و فعالیتهای این مجموعه عظیم دانشگاهی است.

n

 

n

کمالیان، پیشرفتهای چشمگیری دانشگاه آزاد اسلامی را در عرصههای مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی مرهون مدیریت شایسته دکتر میرزاده برشمرد و گفت: اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی و گسترش تحصیلات تکمیلی، تأسیس مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان، راه‌اندازی سامانه آزمایشگاه‌های همکار«ساها» و ایجاد شهرک‌های فناور از جمله برنامههای ارزندهی دکتر میرزاده است که موجب شد دانشگاه آزاد اسلامی جزء دانشگاههای نسل سوم قرار گیرد.

n

 

n

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دوسال گذشته امتیازات بالایی را در کارنامه علمی، فرهنگی و پژوهشی خود به ثبت رسانده و برگ زرینی بر تاریخ علم و فناوری کشور است، عنوان کرد: افزایش تولیدات علمی، کسب افتخارات ورزشی و افتخارآفرینی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی از جمله نتایج مثبت این دانشگاه بوده است.

n

 

n

کمالیان خاطرنشان کرد: مهمترین محصول مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال گذشته، تبدیل این مجموعه عظیم دانشگاهی به دانشگاه پژوهش محور و کارآفرین است، با مدیریت مناسب و اجرای برنامههای مطلوب، فضا و متد برای آموزش دانشجویان و اعضی هیات علمی بهگونهای طراحی شدهاست که دانشجو بعد از فارغ التحصیلی در مسیر کارآفرینی هدایت شود.

مطلب پیشنهادی:   جوراب هوشمند برای نوزادان اختراع شد+عکس

n

 

n

این مسئول با تشکر از نگاه ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق دورافتاده اظهار کرد: مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشتههایی منطبق با نیاز جامعه افزایش داده شده و این امر موجب ارتقاء سطح علمی مناطق شده است.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!