rnrnrn
کاهش ارزش پولی یکی از چالش‌های مهم امروز کشور است

کاهش ارزش پولی یکی از چالش‌های مهم امروز کشور است

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



کاهش ارزش پولی یکی از چالش‌های مهم امروز کشور استReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبه گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو » از کرمان، محمد رضا پور ابراهیمی ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی با رهیافت تولید ملی در دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به ساختار اقتصادی کشور افزود: امروز درآمد کشور حاصل از فروش نفت است و ما با فروش نفت در حال از دست دادن دارائی کشور هستیم.

n

nوی با اشاره به رشد اقتصادی کشور  گفت: تنها راه پیشرفت اقتصاد کشور  بالا بردن توان علمی  است .

n

nنایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تورم و بیکاری از مشکلات کشور هستند افزود: امروز کاهش ارزش پولی یکی از  چالش های مهم  کشور  است که در سالهای اخیر این کاهش بی سابقه بوده است


————————————-

n.

n

nنایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی کشور و حمایت از تولید ملی را از محورهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

n

nوی با اشاره به رشد منفی اقتصاد کشور در سال گذشته افزود: در سال گذشته میانگین رشد اقتصادی ما به جای رشد ،یک سوم کاهش پیداکرد.

n

n

nنماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم ها افزود: تورم امروز بخشی مربوط به تحریم و بخشی هم ناشی از واردات بی رویه است.

n

n

nپور ابراهیمی با اشاره به اینکه باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم افزود: ماباید تولید علم را در دانشگاها افزایش بدهیم.

n

n

nنایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رفع چالش های علمی می تواند کشور را به یک اقتصاد دانش بنیان برساندافزود: اقتصاد دانش بنیان یکی از پایه ها ی اقتصاد مقاومتی است.

مطلب پیشنهادی:   اقتصاد ملی باید بر شرکت‌های دانش بنیان استوار باشد

n

n

nوی با اشاره به دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان افزود:امروز باید شرایط لازم برای ابداع و نوآوری تبدیل ایده‌ها به محصولات از طریق سرمایه‌گذاری فراهم شود.

n

n

nنایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ارائه ایده های علمی و تجاری سازی پژوهش ها می تواند تحولی در تولید کشور ایجاد نماید.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!