rnrnrn
کسب و کار نوین برای توسعه اقتصادی استان لازم است/ نمایشگاه کسب و کار نوعی آینده نگری

کسب و کار نوین برای توسعه اقتصادی استان لازم است/ نمایشگاه کسب و کار نوعی آینده نگری

  • ریحانه مدیری
  • |
  • 25 دسامبر 2021
  • |
  • بدون دیدگاه



حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای کسب و کارهای نوین در اصفهان اظهارداشت: در حوزه چاپ، تبلیغات و رسانه های دیجیتال فعالان اقتصادی حضور دارند و توانمندی خود را به تصویر می کشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به حمایت از فعالان این حوزه افزود: سرمایه گذاری در کسب و کار نوین برای توسعه اقتصادی استان و رشد در این عرصه لازم است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین عرصه های اقتصادی همین فعالیت جدید و فناورانه است که نسل های جوان کشور نیز به این سمت و سو وارد شده اند و همین موضوع در رشد اقتصادی و تامین نیازهای هر منطقه موثر است.

حجت الاسلام معتمدی هم افزایی بین بخش های اداری و خصوصی برای برپایی این نمایشگاه برای تبادل نظر در حوزه های جدید و برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره ای مهم و ارزشمند عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تجربه های خوبی برای کسب و کارهای جدیدی دارد و در هدایت و جهت دهی و سوق دادن اقتصادی به حوزه های نوین کارآمد است.

نمایشگاه کسب و کار نوعی آینده نگری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به دستاوردهای نمایشگاه کسب و کار اشاره کرد و اذعان داشت: این رویداد برای دومین دوره امسال برگزار می شود که آینده نگری برای آینده اقتصاد استان است.

وی ادامه داد: تا پنج سال آینده شاهد جهش خوبی در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و کسب و کارهای نوین و رسانه ای خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:   رئیس بسیج سازندگی فارس: صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج مصداق کارآفرینی است

حجت الاسلام معتمدی اضافه کرد: در دو سال اخیر به دلیل شرایط کرونا گرایش به فناوری و کسب و کارهای جدید  توسعه یافته که جهش خوبی در حوزه اقتصاد نوین داشته است.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!