rnrnrn
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی همدان: هدف ایجاد اشتغال، توسعه کارآفرینی، مهارت آموزی و خلق تولیدات دانش بنیان است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی همدان: هدف ایجاد اشتغال، توسعه کارآفرینی، مهارت آموزی و خلق تولیدات دانش بنیان است

  • ریحانه مدیری
  • |
  • 01 نوامبر 2021
  • |
  • بدون دیدگاه



مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان در بازدید از پارک علم و فناوری استان همدان گفت: هدف ایجاد اشتغال، توسعه کارآفرینی، مهارت آموزی و خلق تولیدات دانش بنیان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون,کار و رفاه اجتماعی استان همدان،  مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان از پارک علم و فناوری بازدید و از نزدیک  با فناوران مستقر در این پارک و مراکز رشد وابسته دیدار و گفت‌وگو کرد.
در ابتدای این بازدید محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان تاکید کرد: در راستای حمایت از پارک علم و فناوری همدان، رفع موانع و تسهیل گری برای افراد و شرکت های معرفی شده از طرف پارک علم وفناوری  ، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان همدان با هم همکاری دارند.
در ادامه احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان ضمن قدردانی و تشکر از مدیران و کارکنان این مجموعه و وجود شرکتهای توانمند در پارک گفت:هدف ما ایجاد اشتغال، توسعه کارآفرینی، مهارت آموزی و خلق تولیدات دانش بنیان است.
درادامه بازدید محسن افروخته مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: ایجاد چرخه تولید در کارآفرینان مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید از اهداف اصلی ماست که این شرکت در گستره خود به نحو احسن به این مهم دست یافته است و صندوق آمادگی دارد در تمامی مراحل حامی تولیدات داخلی باشد.

گفتنی است پارک علم و فناوری همدان در توسعه اشتغال و کارآفرینی بویژه اشتغال دانش بنیان تلاش های فراوانی داشته که مورد توجه عموم قرار گرفته است.

در جریان این بازدید محمد حسن مرادی، رییس پارک علم و فناوری نیز خلاصه‌ای از عملکرد، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد را در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال تشریح کرد.
مطلب پیشنهادی:   کسب و کار نوین برای توسعه اقتصادی استان لازم است/ نمایشگاه کسب و کار نوعی آینده نگری
05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!