rnrnrn
بعد از سال‌ها تحقیق و پژوهش مخترع اردبیلی دزد‌گیر ماهواره‌ای ساخت

بعد از سال‌ها تحقیق و پژوهش مخترع اردبیلی دزد‌گیر ماهواره‌ای ساخت

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



بعد از سال‌ها تحقیق و پژوهش مخترع اردبیلی دزد‌گیر ماهواره‌ای ساختReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nبعد از سال‌ها تحقیق، بررسی و پژوهش مخترع جوان اردبیلی دزد‌گیر ماهواره‌ای ساخت.

n

n
————————————-

n

nاین مخترع جوان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با ساخت دزدگیر ماهواره‌ای برای خودروها افراد استفاده کننده از این سیستم می‌توانند از راه دور نسبت به قفل خودرو، بالا بردن شیشه‌های خودرو به شکل برقی، کشیده شدن ترمز دستی به حالت برقی و همچنین مجهز شدن خودرو به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حفاظتی و ایمنی موفق بوده و از این طریق خودروی خود را از آسیب و تهدید احتمالی سرقت دور کنند.

n

nعبدالرضا عبد غیور خاطرنشان کرد: در قالب دزدگیر ماهواره‌ای بیش از ۱۱ قطعه از لوازم و اسباب خودروی سواری از راه دور و به صورت برقی تحت کنترل صاحب خودرو در می‌آید به طوری که با مجهز شدن دستگاه دوربین مدار بسته در خودرو از طریق فضای الکترونیکی و اینترنتی می‌توان از سلامت و حضور خودرو در مکان تعیین شده مطمئن بود.

n

nوی هزینه ساخت این دستگاه را بالغ بر ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: در مدت دو سال تحقیقات و مطالعات ما به ثمر نشسته و در تلاش هستیم با رفع موانع پیش رو به ویژه موانع اداری در ثبت اختراعات این اختراع خود را به ثبت رسانده و به شکل انبوه به تولید برسانیم.

n

nاین مخترع جوان بیان داشت: در این زمینه به همت سرمایه‌گذاران و همچنین تلاش مجموعه‌های اداری و اجرایی استان نیاز داریم تا با حمایت آنها بتوانیم دزد‌گیر ماهواره‌ای که پیش از این مشابه عادی آن در کشور انگلیس اختراع شده را به تولید انبوه رسانده و روانه بازار کنیم.

مطلب پیشنهادی:   عزم استان در حمايت از نخبگان جدي است

n

nعبد غیور ادامه داد: البته در این زمینه منتظر پاسخ نهایی اداره ثبت هستیم تا با رایزنی‌های اولیه‌ای که با برخی از شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران تهران داشتیم این دستگاه را به تولید انبوه رسانده و راهی بازار مصرف کنیم.

n

nوی دومین اختراع خود را ویترین ضد سرقت اعلام کرد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: در این زمینه نیز اقدامات لازم برای ثبت اختراع انجام شده که از مسئولان امر انتظار داریم در این زمینه یاریگر مخترعان جوان شهرستانی بوده و با حمایت از آنها بستر توسعه و گسترش اختراعات و اکتشافات نسل جوان را فراهم آورند.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!