rnrnrn
دالان تسهیل‌کنندگان نیازهای حقوقی

دالان تسهیل‌کنندگان نیازهای حقوقی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



دالان تسهیل‌کنندگان نیازهای حقوقیReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمعاون پژوهشی و برنامه‌ریزی بنیاد ملی نخبگان دالان تسهیل‌کنندگان را از دیگر بخش‌های جشنواره نوآوری و شکوفایی عنوان کرد و افزود: این بخش باعث برطرف شدن نیازهای مخترعان و مشاوره‌های حقوقی، تجاری و بازاریابی آنها می‌شود.

n

n

n


————————————-

n

nبه گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آریا الستی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی بنیاد ملی نخبگان در چهارمین جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این جشنواره نقطه عطفی در راستای تجاری سازی محصولات نوآورانه است، افزود: تمامی موارد تجاری سازی اختراعات در این جشنواره گردآوری شده‌اند تا فعالیت‌ها در جهت تحقق چرخه ایده تا عمل تحقق یابد و به نوعی می‌توان این جشنواره را به بازار بورس در حوزه اختراعات تشبیه کرد.

n

nوی در ادامه به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و افزود: ارزیابی اختراع که امکان تجاری‌سازی و درجه‌بندی طرح مورد نظر را بررسی می‌کند، یکی از این بخشهاست و امسال ۲۷۰ اختراع در بخش ارزیابی خواهیم داشت.

n

nوی افزود: پس از بخش ارزیابی طرح مورد نظر به یکی از مؤسسات فناورانه معرفی می‌شود تا مرحله اول کار را پشت سر بگذارد ضمن اینکه در این جشنواره ۳۰۰ اختراع وجود دارد که از مرحله اول گذر کرده‌اند و می‌تواند باعث جذب سرمایه شوند.

n

nالستی اظهار داشت: طرح‌های تجاری‌سازی شده بخش سوم این جشنواره است که به دو علت در این جشنواره ارائه خواهند شد که یکی از آنها انتقال تجربیات و دیگری توسعه بازار طرح‌های مورد نظر است.

n

nوی دالان تسهیل‌کنندگان را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: این بخش باعث برطرف شدن نیازهای مخترعان و مشاوره‌های حقوقی، تجاری و بازاریابی آنها می‌شود. ضمن اینکه ۱۹ مؤسسه از بخش‌های دولتی و غیردولتی در دالان تسهیل‌کنندگان آمادگی کافی برای مشاوره به طرح‌ها را دارند.

مطلب پیشنهادی:   نصب دوربین دو قلو بر روی گوشی گلکسی S8 سامسونگ تایید شد !

n

nمعاون پژوهشی و برنامه‌ریزی بنیاد ملی نخبگان شکل‌گیری بازار تقاضا و درخواست از صاحبان صنایع برای عرضه نیازهای خود را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و گفت: ۱۵۰۰ اولویت پژوهشی و نیاز فناورانه در این جشنواره گردآوری شده است و ۲۹ نهاد دولتی حاضر هستند. ضمن اینکه از ۷هزار سرمایه‌گذار نیز برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده است.

n

nوی در پایان خاطرنشان کرد: بخش خصوصی ۱۰ میلیارد تومان روی طرح‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. ضمن اینکه بخش بین‌الملل از دیگر بخش‌های جشنواره نوآوری و شکوفایی است که در این بخش نیز مدعوین از ۱۹ کشور خارجی با ۳۷ مخترع به این جشنواره دعوت شده‌اند.

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!