rnrnrn
ساعت‌های هوشمند جدیدی که اصلا شبیه ساعت نیستند

ساعت‌های هوشمند جدیدی که اصلا شبیه ساعت نیستند

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



ساعت‌های هوشمند جدیدی که اصلا شبیه ساعت نیستندReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n

n

n

n: کمپانی سونی هفته گذشته، Smartwatch 2 را که تکامل یافته ساعت بدشانس و کم استقبال Smartwatch بود، معرفی کرد.

n

n

n

n

nبه گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Smartwatch یک نمونه کاملاً گنگ بود که در مفهوم و عملکرد هیچ تناسبی با نامش نداشت و متحمل شکستی تحقیرآمیز شد که سزاوار آن بود.

n

nساعت تکراری امسال، دارای یک محفظه ضد آب، یک صفحه نمایش بزرگتر با چند پیکسل اضافی و قابلیت NFC (ارتباط در میدان های نزدیک) می باشد، اما مفهوم اساسی، از نسل گذشته بدون تغییرباقی مانده است.

n

nسونی (SNE) از ما انتظار دارد تا با smartwatchهای کمپانی‌اش، با توجه به اینکه گوشی‌هایش به آهستگی نزول پیدا کرده اند، تعامل داشته باشیم


————————————-

n.

n

nاین ایده ای است که بلافاصله در بین مردم می پیچد، باعث می شود تا توهمات علمی تخیلی دوران کودکی مجدداً پدیدار شود. اما در عین حال برخی به اشتباه بودن آن اشاره می‌کنند، زیرا هنوز کاملاً مشخص نیست چگونه باید از این تکنولوژی پوشیدنی استفاده نمود.

n

nدر حال حاضرنمونه هایی از صفحات لمسی انعطاف پذیر و اجزا و محتوای آن دیده شده است، اما هنوز تلاش برای رسیدن به یک صفحه نمایش کوچک به همراه فن آوری آن بر روی یک بند پلاستیکی ادامه دارد.

n

nفقط تبلت های اولیه تلاش کردند تا عملکرد یک رایانه رومیزی را تقلید کنند، اما اکثر smartwatchهای فعلی گرفتار تلاش برای تقلید UX و UI گوشی‌های هوشمند هستند. این یک راه حل بی سرانجام است.

مطلب پیشنهادی:   اختراع دوطرح تلکسوپ میلاد کرلسگرین و ماسک NTJتوسط مخترع ابهری

n

nاختراع ثبت شده اپل، (AAPL، فورچون ۵۰۰) ، برای نرم افزار یک نوع smartwatch ، که با مفهوم محصول جدید طراحی شده به گونه‌ای است که؛ محصولات فرضی آن‌ها شباهت کمی به یک ساعت مچی معمولی دارد. این‌ها معمولاً با ایده های اولیه مخالف هستند، اما حداقل نشان می دهند چگونه برخی از بهترین شرکت‌های فن آوری جهان و طراحان آن ها در مورد این فضاها فکر می کنند.

n

nمفاهیم اطلاعات نمایش داده شده بر روی مچ دست به طور بالقوه ای کارآمدتر است. می دانیم این راه بهتری برای انتقال داده ها نسبت به کار در محدوده یک مستطیل کوچک می باشد.

n

nیک دلیل خوب برای اینکه چرا مدیرعامل اپل،Tim Cook ، عاشق دستگاه ردیاب تناسب اندام خود یعنی؛ Nike + FuelBand است، زیرا تلاش نمی شود این دستگاه در قالب یک ساعت مچی جدید ارائه گردد و می خواهد جدید باشد.

n

nهیجان انگیز است اگر در smartwatchها نیاز به این نداشته باشیم که برای یک تماس یا پست الکترونیک تلفن خود را مدام بیرون آوریم. اگر آن‌ها می توانستند فعالیت های بعدی ما را پیش بینی کرده و تمام اطلاعات متنی که نیاز داریم، مثل مسیریابی یا پیش بینی آب و هوا را به ما بدهند.

n

nاگر آن‌ها می توانستند داده‌های محیط و اطراف (اعضای حیاتی و موثر بدن ما، دوستان نزدیک) محتویات گوشی، چیزهایی که در اینترنت و بقیه جهان وجود دارد را جمع آوری کنند، خیلی هیجان انگیز بود.

n

nدرست مثل کارکرد گوشی‌های تلفن همراه که مکالمه از ویژگی‌های اصلی این گوشی‌های هوشمند نیست، نشان دادن زمان هم به سختی دلیل اصلی تولید یک smartwatch خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:   عدم تجاری‌سازی یافته‌های علمی موجب دلسردی محققین می شود

n

nبا تلاش برای جا دادن همه این ایده‌های جدید و هیجان انگیز درون یک دستگاه آنالوگ قدیمی، ما در نهایت امکانات تخیلی این دستگاه‌ها را محدود می کنیم.

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!