rnrnrn
معاون علمي پژوهشي معاونت علمي ‌و ‌فناوري رياست‌جمهوري: آغاز حمايت ۳۰ ميلياردي از انجمن‌هاي علمي دانشجويي كشور

معاون علمي پژوهشي معاونت علمي ‌و ‌فناوري رياست‌جمهوري: آغاز حمايت ۳۰ ميلياردي از انجمن‌هاي علمي دانشجويي كشور

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



معاون علمي پژوهشي معاونت علمي ‌و ‌فناوري رياست‌جمهوري: آغاز حمايت 30 ميلياردي از انجمن‌هاي علمي دانشجويي كشورReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

nمعاون علمي پژوهشي معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري خاطرنشان كرد: به‎منظور حمايت هدفمند از انجمن‌هاي علمي دانشجويي، تفاهم‎نامه‌اي ۳۰ ميليارد ريالي توسط اين معاونت و وزارت علوم به‎امضا رسيده است.

n

nسيدمهدي سيدي معاون علمي پژوهشي معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري طي سخناني گفت: در راستاي تفاهم‌نامه منعقد شده؛ هزينه‌كرد مبلغ اختصاص يافته به هريك از دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي با نظارت معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري انجام خواهد شد و نتيجه نهايي پس از جمع‌بندي، ارزيابي و تحليل عملكرد انجمن‌هاي علمي دانشجويي و رتبه‌بندي آنها بر اساس شاخص‌هاي مصوب براي برنامه‌ريزي نحوه استمرار اين حمايت‌ها در سال آينده به معاونت علمي و فناوري گزارش مي‌شود.

————————————-

n

n
nوي افزود: حمايت‌ها از انجمن‌هاي علمي دانشجويي كشور توسط معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري تاكنون در قالب دو برنامه صورت گرفته است.
n
nسيدي خاطرنشان كرد: در برنامه اول، در سال گذشته حمايت مالي هدفمند از ۲۵۳۰ انجمن علمي دانشجويي فعال در ۹۵ دانشگاه و مركز آموزش‌ عالي سراسر كشور به مبلغ ۲ميليارد و ۴۰۰ميليون تومان انجام گرفت.
n
nمعاون علمي پژوهشي معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري در ادامه تصريح كرد: در برنامه دوم با توجه به تعداد و فعاليت‌هاي رصدشده از انجمن‌ها، حمايت مالي هدفمند به ۳۱۹۴ انجمن علمي دانشجويي فعال در ۹۱ دانشگاه و مركز آموزش عالي دولتي در سراسر كشور گسترش يافت و با اعتباري بالغ بر ۲ميليارد و ۹۰۰ميليون تومان با رويكرد كيفيت‌گرايي تخصيص داده شده است.
n
nوي در ادامه تاكيد كرد: ميزان حمايت‌هاي انجام شده از انجمن‌هاي علمي از نظر تعداد انجمن‌هاي علمي دانشجويي در برنامه دوم نسبت به برنامه اول ۲۷ درصد رشد يافته است.
n
nسيدي در پايان خاطرنشان كرد: بودجه در نظر گرفته شده براي حمايت مالي هدفمند از انجمن‌هاي علمي دانشجويي در برنامه دوم نسبت به برنامه اول ۲۱ درصد رشد داشته است.

مطلب پیشنهادی:   بعد از سال‌ها تحقیق و پژوهش مخترع اردبیلی دزد‌گیر ماهواره‌ای ساخت

‘, ۱, ۲۰, ‘۲۰۱۱-۰۳-۰۱ ۱۶:۲۶:۱۷’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!